Оплата і доставка

Доставка:

Самовивіз

(Nanoshki)

Безкоштовно. Адреса: м. Одесса, Академічна 14/1, магазин Дитячі Товари

З понеділка по п'ятницю  9:00 -19:00.

Нова пошта (Самовивіз)

 

Доставка до відділення "Нова пошта". При сумі замовлення до 1000 грн - доставка від 70 грн, вище 1000 грн - безкоштовно.

Укрпошта

 

Доставка до відділення "Укрпошта" на протязі 1-3 днів. При сумі замовлення до 1000 грн - доставка від 70 грн, вище 1000 грн - безкоштовно.

 

Оплата:

  • Готівковий розрахунок:

    Можливий лише про самовивозі.

  • Оплата онлайн:

    Платіжна система LiqPay (ПриватБанк)

  • Грошовий переказ:

    На  картку приват банку за допомогою банкінгу, терміналів  або відділення ПриватБанку

 

Вартість доставки

Доставка по Україні – за тарифами «Нової Пошти». Вартість доставки сплачує Покупець.

Географія доставки

Замовлення доставляються тільки у працюючі відділення «Нової Пошти» у безпечних регіонах України.

Адресна доставка по Україні на даний час не здійснюється.

Перелік відділень компанії «Нова Пошта» ви можете уточнити  за посиланням.
Строк зберігання замовлення у віділенні «Нової Пошти» становить 4 робочі дні.
Відправка замовлень в Донецьку і Луганську області здійснюється тільки в ті населені пункти, де працюють відділення «Нової Пошти». Відправка замовлень в АР Крим тимчасово припинена.

Строк доставки

Термін доставки становить 3-5 днів.

Після оформлення замовлення ви отримаєте SMS повідомлення або консультант інтернет-магазину зв'яжеться з вами для уточнення інформації щодо доставки.
При необхідності ви можете задати питання консультанту за телефоном  +38(063) 112 15 00.
Графік роботи консультантів: понеділок -п'ятниця з 9:00 до 19:00.

Отримання товару

При отриманні замовлення на суму від 5000 гривень необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу.

Всі замовлення, що пересилаються нашим інтернет-магазином, упаковані в картонну коробку або спеціальній поштовий пакет.

При отриманні замовлення уважно огляньте цілісність транспортної упаковки і вміст посилки.

Якщо транспортна упаковка пошкоджена, відсутній товар в посилці або товар має брак, повідомте про це оператору Нової Пошти та складіть претензію. У такому разі посилку не забирайте та не сплачуйте послуги з доставки. Зателефонуйте на номер  +38(063) 112 15 00 для подальшого вирішення питання.

Якщо транспортна упаковка не пошкоджена, але всередині міститься пошкоджений чи бракований товар або товар відсутній, отримайте замовлення і повідомте нам на гарячу лінію +38(063) 112 15 00. Адміністратор інтернет-магазину зв’яжеться з вами для вирішення питання обміну, компенсації чи повернення.